Adminisztratív munkatárs

Rendelőinkbe Adminisztratív munkatársat keresünk 2026.januári kezdéssel.

Budapesten működő állatorvosi rendelőinkbe (18.kerület: Lotusvet, 10. kerület: Irisvet, 22. kerület: Délbudavet) keresünk adminisztratív munkatársat, aki precíz és szervezett és szeretne egy dinamikus, állatbarát környezetben dolgozni!

Feladatok:

Számlázás és pénzügyek

  • Bejövő számlák összegyűjtése, rendszerezése, szkennelése és továbbítása a könyvelő felé
  • Számlák és kiadások belső könyvelése
  • Átutalások intézése három cég számlái kapcsán
  • Táblázatok vezetése, adók kifizetése, banki kivonatok kezelése

 

HR feladatok

  • Szabadságok és betegállományok nyilvántartása, munkavállalókkal és munkáltatóval való egyeztetés
  • Fizetések, járulékok kifizetése
  • Munkabeosztások készítése, menedzsmentje
  • Munkaügyi adminisztráció, belépő-kilépő munkavállalók papírjainak kezelése
  • Csapatépítők szervezése
  • Munkatársakkal való kapcsolattartás

 

Beszerzések

  • Gyógyszerek heti rendelése, nyilvántartása
  • Higiéniai és egyéb rendelői eszközök beszerzésének koordinálása

 

Egyéb feladatok

  • Marketing tevékenység – közösségi média és honlap menedzsment
  • Nyomdával, gyógyszercégekkel, hatóságokkal, közműszolgáltatókkal és könyvelővel való kapcsolattartás.
  • Kábítószer-nyilvántartás vezetése

 

Amit kínálunk:

  • Heti 30 órás (napi 6 óra) munkavégzés rugalmas beosztással
  • Munkaidő 1/3 része home office lehetőséggel biztosított.
  • Napi 4 óra rendelői jelenlét az elvárt, a három állatorvosi rendelő között egyenlően elosztva.
  • Jó hangulatú munkakörnyezet, fiatalos és családias csapattal.
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop és céges telefon)

 

Elvárások:

  • Precizitás, szervezettség és jó problémamegoldó képesség
  • Önállóság és proaktivitás
  • Alapszintű pénzügyi, HR és számítógépes ismeretek
  • Bármilyen irányú diplomás végzettség és jogosítvány előnyt jelent, de nem elvárás.

Jelentkezés módja: 

Ha úgy érzed, hogy Te vagy a megfelelő személy erre a pozícióra, várjuk jelentkezésedet delbudavet.allas@gmail.com email címre. A következő dokumentumokat és információkat szükséges elküldeni és megjelölni a jelentkezéshez: 

  1. Fényképes önéletrajz
  2. Fizetési igény megjelölése
  3. Motivációs levél vagy rövid szöveges bemutatkozó
  4. Email TÁRGY mezőbe kérjük az “adminisztratív munkatárs” megjelölést feltüntetni.