Rendelőinkbe Adminisztratív munkatársat keresünk 2026.januári kezdéssel.
Budapesten működő állatorvosi rendelőinkbe (18.kerület: Lotusvet, 10. kerület: Irisvet, 22. kerület: Délbudavet) keresünk adminisztratív munkatársat, aki precíz és szervezett és szeretne egy dinamikus, állatbarát környezetben dolgozni!
Feladatok:
Számlázás és pénzügyek
- Bejövő számlák összegyűjtése, rendszerezése, szkennelése és továbbítása a könyvelő felé
- Számlák és kiadások belső könyvelése
- Átutalások intézése három cég számlái kapcsán
- Táblázatok vezetése, adók kifizetése, banki kivonatok kezelése
HR feladatok
- Szabadságok és betegállományok nyilvántartása, munkavállalókkal és munkáltatóval való egyeztetés
- Fizetések, járulékok kifizetése
- Munkabeosztások készítése, menedzsmentje
- Munkaügyi adminisztráció, belépő-kilépő munkavállalók papírjainak kezelése
- Csapatépítők szervezése
- Munkatársakkal való kapcsolattartás
Beszerzések
- Gyógyszerek heti rendelése, nyilvántartása
- Higiéniai és egyéb rendelői eszközök beszerzésének koordinálása
Egyéb feladatok
- Marketing tevékenység – közösségi média és honlap menedzsment
- Nyomdával, gyógyszercégekkel, hatóságokkal, közműszolgáltatókkal és könyvelővel való kapcsolattartás.
- Kábítószer-nyilvántartás vezetése
Amit kínálunk:
- Heti 30 órás (napi 6 óra) munkavégzés rugalmas beosztással
- Munkaidő 1/3 része home office lehetőséggel biztosított.
- Napi 4 óra rendelői jelenlét az elvárt, a három állatorvosi rendelő között egyenlően elosztva.
- Jó hangulatú munkakörnyezet, fiatalos és családias csapattal.
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop és céges telefon)
Elvárások:
- Precizitás, szervezettség és jó problémamegoldó képesség
- Önállóság és proaktivitás
- Alapszintű pénzügyi, HR és számítógépes ismeretek
- Bármilyen irányú diplomás végzettség és jogosítvány előnyt jelent, de nem elvárás.
Jelentkezés módja:
Ha úgy érzed, hogy Te vagy a megfelelő személy erre a pozícióra, várjuk jelentkezésedet delbudavet.allas@gmail.com email címre. A következő dokumentumokat és információkat szükséges elküldeni és megjelölni a jelentkezéshez:
- Fényképes önéletrajz
- Fizetési igény megjelölése
- Motivációs levél vagy rövid szöveges bemutatkozó
- Email TÁRGY mezőbe kérjük az “adminisztratív munkatárs” megjelölést feltüntetni.